Felkod 3 vid ljudklipp

Hej!
Jag ville lyssna på Möte med ernst hugo järegård (https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=1602&artikel=1825645) men ljudet fungerar inte och det står FELKOD: 3 när jag vill spela upp, kan ni lösa detta? MVH

Kommentarer

  • Jag får samma fel. Det verkar som om själva ljudfilen inte har överlevt alla teknikskiften som vi genomgått sedan sidan skapades 2008 ...

    Medan vi felsöker, vill jag passa på att tipsa om detta program istället:
    Du vänner. Beppe Wolgers samtalar med Ernst-Hugo Järegård

    Var det något speciellt skäl (vid sidan av att det verkar vara en intressant intervju) till att du vill ta del av Möte med Ernst-Hugo Järegård? I vissa sammanhang, som ifall det gäller forskning eller konstnärlig verksamhet, kan det nämligen finnas möjlighet att lyssna via ett annat arkiv (SMDB), som jag i så fall berättar mer om!
    Annika Webbmaster