Felkod 3

Hej!!
Visste inte var jag skulle skicka detta men ni kan säkert ta tag i det hela.
Jo jag skulle lyssna på p1 dokumentär malmöraggarna tänkte jag men det gick inte.
Det kommer upp ett felmeddelande om felkod 3 när jag trycker på play.
Hör dokumentären: I väntan på att något ska hända (1976)
54 min
Mvh Mathias

Kommentarer

  • Hej
    Det verkar som att det är något fel på filen - jag kan spela upp den i en spelare men inte i en annan, och det verkas sakna en bit i början.
    Jag ska se om redaktionen har möjlighet att få fram en ny version.

    mvh