Fel sändningstid för Melodikrysset på er hemsida

Hej!

Varje gång som sändningstiden är ändrad så står det ändå den vanliga tiden i era PDF-kryss på sidan
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2078&artikel=754398

Detta gör väl att det står fel tid i många tidningar?

Även på andra ställen på hemsidan står det fel, se längst ner på den sida som är länkad ovan.

Jag har påpekat detta via er Facebooksida flera gånger tidigare, men ingen verkar kolla den?

Kommentarer

  • Hej
    Vi ska se om vi kan få ett svar från redaktionen.
    Jag antar att det kan variera lite. I min lokaltidning skrivs inte sändningstid ut vid själva kryssplanen. Det som står längst ner på webbsidan är ordinarie sändningstid. Oftast skrivs en text inför varje sändning med rätt tid. Men visst vore det bra om det stod rätt överallt.
    Mvh