Fel program på låst skärm

Hej! När jag lyssnar på P1 händer det ofta att programinformation (program, låt etc) som spelas på P3 visas på min låsta iPhone-skärm.

Bugg? Eller finns det nån annan förklaring?

Mvh

Kommentarer

  • Hej och förlåt det sena svaret!

    Vi har, sedan du skrev, löst flera problem kopplade till felaktig information på låsskärmen och att man ibland hamnat fel i ljudströmmen, men i nästa release ingår ytterligare en fix som jag hoppas och tror kommer att göra risken för fel mycket mindre.

    Tack för att du tog dig tid att rapportera in det, och åter: Förlåt det sena svaret!
    Annika Webbmaster