Fel på Vi i femmans quiz

Hej!
Nu fungerar inte quiz på Vi i femman. Vi som tänkte öva...

Hälsningar Ann-Mari i Vegby skola

Kommentarer

  • Tack för att du rapporterade in problemet!

    Quizet var lite konstigt länkat. Se om denna länk fungerar bättre:
    https://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=3033&grupp=13657&artikel=6605925

    Jag har bett redaktionen för Vi i femman att se över detta!
    Annika Webbmaster
  • Nej det funkar inte på den länken heller tyvärr!

  • Ok, vad händer (eller händer inte)?

    Har du möjlighet att testa i en annan webbläsare?
    Annika Webbmaster
  • Jag har kollat i Chrome och i Explorer. Ingen av dem öppnar quizet. Det händer ingenting när man klickar på quiz.
  • Hur fungerar denna länk då?
    https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3033&artikel=6605925

    Quizet ska alltså synas direkt på den sidan. Hos mig fungerar det i Explorer, Chrome och Iphone, och över olika uppkopplingar ...

    Du startar quizet genom att trycka på Play-knappen:

    Hoppas att det går bättre för klassen med riktiga Vi i femman än vad det har gått med övningen i quizet!

    Annika Webbmaster
  • Jodå, ljudquiz funkar. Men var det verkligen allt? Förra året fanns massor med roliga frågor med flervalssvar. Jag trodde de fanns till höger i listen.

    Vänligen Ann-Mari

  • Spelet (eller spelen?) har tillfälligt tagits bort från sidan.

    Redaktionen hälsar att ett nytt webbspel ska läggas ut så fort det är färdigt, antagligen denna vecka.

    Annika Webbmaster
  • det (gamla) vi i femman spelet (quizen) var väldigt bra tyckte jag, brukade köra det med farmor mycket för typ ett år sedan, men inte funkat på länge nu, jag saknar det...