Fel på utsändning i P1

Hej
Jag lyssnar dagligen på streamade program, mest Studio ett och
Lördagsintervun. Tyvärr är erà streamade program ofta behäftade med buggar. T ex hakar programmet upp sig, och det går inte att
Lyssna vidare.Det är väldigt irriterande.
 Dessutom rättar ni inte till felen, så försöka lyssna nästa dag går inte heller.
Jag hoppas på bättring.

Mvh

Kommentarer

  • Hej
    Är det direktsändning eller efterhandslyssning du får problem med? Eller båda?
    Är det dator, telefon eller något annat du lyssnar igenom?
    Vilket operativsystem och webbläsare (om du lyssnar genom webben).

    mvh