Fel ort vid trafikrapport

Hej gång efter annan när jag ska kolla trafikinformation och klicka t ex på nån trafikstörning, har Stockholm hamnar jag överallt annars i Sverige.

Kommentarer

  • Hej Mårten!

    Jag har sett samma fel och undersöker vad detta kan bero på!
    Annika Webbmaster
  • Hej igen!

    Uppe till höger på datorskärmen (eller under informationen om att kartan är borta på mobilen) kan du ställa in vilket trafikområde du föredrar. Välj P4 Stockholm istället för Alla områden, som du förmodligen har råkat få nu.

    Jag tror att detta egentligen ska ställas in automatiskt om du kommer från P4 Stockholm, och har rapporterat in det som en bugg!
    Annika Webbmaster
  • Hej och tack, verkar inte som det funkar, står fortfarande alla områden, trots jag klickat på Stockholm.
  • Det är förmodligen en del av felet ...

    Tack för återkoppling!
    Annika Webbmaster
  • Hej igen!

    Mina kolleger hälsar att detta ska vara löst.

    Tack för hjälpen!
    Annika Webbmaster