Fel i webbkrysset igen.

Idag lördag och vecka 22 är det åter igen fel i webbkrysset, med vandrande och hoppande ord.
Skärpning nu om ni vill ha några melodikryss lösare via webben

Kommentarer

  • Fel på krysset v 22
  • Fel på krysset v 22! Hjälp!!!!

  • Fel på kryss 22. Går inte att fylla i!!!

  • Hej!

    Jag behöver förstå hur ert fel yttrar sig. Hur menar du med att det är "vandrande och hoppande ord", Elias-Patrick? Och hur yttrar sig era fel, Barbro och Birgitta?

    Har kryssplanen konstiga grå fält och stämmer inte med det Eldeman läser upp, eller ser planen korrekt ut, men markören hoppar eller bokstäver upprepas okontrollerat?

    Om planen ser konstig ut, är det troligen ett problem med att ni har kommit åt inzoomningen. Pröva att trycka control och 0 (noll) samtidigt för att återställa det.

    Om det inte fungerar i din webbläsare, så kan du gå in under kugghjulet/trepunkts-menyn uppe till höger och se efter att det står "Zooma (100%)". Står det något annat så klicka på "Zooma in" eller "Zooma ut" så att det blir 100 %.
    Annika Webbmaster
  • En grå lodrät yttersida, rutorna stämmer inte med svaren.
    Gittan
  • Tack, det låter som fel zoom-nivå. Hör av dig om du inte lyckas återställa det (att samtidigt trycka på ctrl + brukar hjälpa, som sagt).
    Annika Webbmaster