Fel i spellista.. igen.

Jahapp, då började det bli "ljudfilen stöds inte" när spelaren på min sida ska starta nästa fil. Men när man klickar manuellt funkar det. Hänt gånger flera med filer från P1-morgon Studio Ett i dag.

Kommentarer

  • Hej
    Är det i appen eller på webbsidan?

    mvh
  • Web, Chrome, Win 10, adblock av.
  • Tack, vi får titta på det så snart vi kan.

    mvh
  • Är det bara klipp eller avsnitt du har, eller en blandning?

    mvh
  • Blandning vad jag minns nu.
  • Hej
    Jag lyckas inte få samma problem att uppstå. Vilken ljudkvalité har du inställd, och brukar du lägga till nya klipp samtidigt som du lyssnar?

    mvh
  • Hittar ingen inställning för ljudkvalité.

    Det händer absolut, men verkar inte korrelera med problemet på något systematiskt sätt.

    Senaste exemplet:

  • PS. Efter att ha klickat starta en eller ett par gånger kan jag alltid starta klippet, men poängen med en spellista försvinner ju lite.. 😉 DS
  • Du hittar inställningen för kvalité om du öppnar spelaren (pilen till höger).

    Vi släppte en uppdatering av autouppspelningen i går, har det hänt igen sedan dess?

    mvh