Fel i iPhoneappen vid bluetooth

Följande steg för att återskapa problemet:
1 lyssnar via bluetooth
2 trycker på knappen på hörlurarna
3 ljudet stängs av
4 trycker på knappen på hörlurarna igen (det måste ha gått en kortare tid från det att man stänger av ljudet, ca en minut)
5 felmeddelande: 9, 13, 561015905. Dessutom - vilket är oerhört irriterande - tappar spelaren bort var jag var när jag lyssnade.

Miljö: iPhone X, iOS 11.4.1
SR app version 8.11.1

Kommentarer

  • Hej
    Händer detta när du lyssnar på direktsändning eller är det när du lyssnar på äldre program?
    Jag kan återskapa det med ett gammalt avsnitt av P3 Dokumentär, men inte i t.ex direksändning.

    Mvh
  • Tack för svar.

    Kan bara minnas att det hänt med äldre program (senast ”Det politiska spelet”). Aldrig med en direktsänd sändning.
  • Jag kollar med apputvecklarna om det är en bugg de är medvetna om eller om det är något nytt.

    Mvh
  • Hej
    Har fått svar att det definitivt är en bugg, men den kräver ganska stora förändringar för att lösa, så det kan ta ett tag.

    Mvh