Favoritlistan

Jag hittar inte längre listan med de senaste programmen av mina utvalda favoriter

Kommentarer

  • Hej Roland!

    Vi har möblerat om lite i appen, men funktionen finns kvar.

    När du går in på "Min sida" finner du en "karusell" med de allra nyaste avsnitten. Till höger om rubriken "Nya avsnitt" finns en (diskret) länk, "Visa alla", som ger er en lista över fler nya avsnitt av de program du valt att följa, det vill säga den vy du letar efter.

    Annika Webbmaster