Fatta familjen

Vad har hänt med Fatta familjen som brukar gå kl 7 söndag morgon i P4 (UR)?

Kommentarer

  • Hej Lena!

    Tack för att du hörde av dig, för det här var onödigt rörigt!

    Flest avsnitt finns på UR Play, där du hittar 65 avsnitt fördelade på två säsonger:
    urplay.se: Fatta familjen

    Hos oss (hemsidan och våra appar) kan du hitta de avsnitt som sänts i FM under de senaste 30 dagarna:
    Fatta familjens sida hos Sveriges Radio

    Vi sände "vårt" sista avsnitt i P4 (för denna säsong) den 31 maj:
    Hur minskar jag mitt barns skärmtid

    Därefter, från och med i förra veckan, sänds programmet i P1, fredagar klockan 11.04, och ett sånt avsnitt finns på vår hemsida (men det finns igen information om denna nya sändningstid):
    Språk och talsvårigheter - hur lär man barn att säga R-ljudet

    Vi behöver dels hjälpa lyssnare att hitta till alla avsnitt på UR:s sida, och dels vara tydliga med att det är ny tid och kanal som gäller om man vill lyssna i FM, så jag kontaktar kollegerna på UR och tipsar om att uppdatera hemsidan!
    Annika Webbmaster
  • Tack för info!
    Mvh
    Lena Salenlid