Får ikke frem startknappen på min iPad

iPad: Får ikke frem startknappen!

Kommentarer

  • Hej
    Är det webbsidan eller appen du använder?

    mvh
  • Websiden - men nå har jeg lastet ned appen og den fungerer bra! Vi i Norge har mistet FM sendingene og jeg er helt"hektet" på P4 Plus.
    Takk for en flott kanal og for en kjapp(snabb) tilbakemelding.
    Ønsker Dere en fortsatt fin dag! 🇸🇪👍😊
  • Aha! Vi har gjort en uppdatering av siten som verkar ha ställt till det för äldre versioner av iOS, men vi jobbar på att lösa det.
    Men bra att du kan använda appen, och kul att du gillar P4 Plus!

    mvh
  • Hej
    Vi har en fix nu, förhoppningsvis får vi ut den idag.

    mvh
  • Hei, Karolina!
    Som ny nevner, brettet er ca. 6-7 år og av eldre versjon av IOS det har ikke vært mulig å oppgradere de siste 2-3 årene,
    Enda en gang takk for en ny fix og at dere tenker på oss litt eldre og broderfolket! 🇸🇪🇳🇴🎉👍😊😊
  • Ja versionen som började bråka var ju inte så gammal - men tillräckligt för att vi inte skulle testa automatiskt i den, därför slank felet igenom.
    Men nu ska det fungera igen!

    mvh
  • Flott, nå er alt i orden. Mange tusen takk! 🎉👍😊