Fantastisk val av musik i P3 efter 2020 :)

Jag är fullkomligt lyrisk över era musikförläggare som jag upplever fått mer fria tyglar över musiken som nu spelas i P3. Jag lyssnar helt enkelt på P3 i stort sätt hela dagen numera, mycket på grund av musiken. Så skönt att slippa höra samma ”list-musik” på repeat som så många reklamkanaler kör med. Ni är fantastiska! 😀

Kommentarer

  • Tack!

    Jag ser till att P3:s musikläggare får del av ditt beröm!
    Annika Webbmaster
  • Jag har inte märkt mycket av det nya låtvalet...Rap..hip Raap. Borde gå att variera mycket mer.......
  • Ok.

    Nu är detta forum till för att ge support på våra webbtjänster och appar, så jag kommer att skicka vidare även din synpunkt till P3:s musikläggare.

    Fast min erfarenhet är att det är lättare att få till en förändring om du berättar vad det är du vill höra mer av, snarare än att säga att det vi spelar idag är enformigt.

    Så, vad är det för musik som saknas i P3? Har du exempel på någon radiokanal som har en musikmix du vill att våra musikläggare inspireras av?
    Annika Webbmaster