Fågelsångsskolan

För ett tag sedan var jag inne på Fågelsångsskolan och då kunde man spela upp alla avsnitt i en följd. Den möjligheten verkar inte finnas längre? Jag hittar i alla fall ingen sådan "knapp".
/Vänligen, Hasse

Kommentarer

  • Hej
    Är det via appen du lyssnar?
    Om det är det så börja spela ett ljud och klicka sedan på knappen längst ned till vänster som ser ut som en lista - då får du upp en knapp för att så på 'spela nästa'.

    mvh
  • Hej. Nej det är via sr´s hemsida.
    /Hasse
  • Aha - ja även där har vi flyttat på inställningen.
    Börja spela ett av ljuden och klicka på uppåtpilen längst till höger i spelaren för att öppna hela spelaren.
    Längst ned till vänster kan du välja att slå på spela nästa.

    mvh
  • Tack för snabbt svar och hjälp! Hittade rätt, men först fortsatte inte uppspelning. Då bytte jag webbläsare till Chrome och vips... Safari är kass! 😀
    /Vänligen, Hasse
  • Aha!
    Vilken version av Safari har du?

    mvh