Europa Runt på tio veckor

Hejsan!
1980 såg gick sändes ett radioprogram som hette "Europa Runt på tio veckor" med Mona Krantz som programledare. Jag är på jakt efter de avsnitten som gällde Frankrike. Min mamma var med i de avsnitt där man tävlade om Frankrike och vann.
I höst fyller hon 80 år och vi tänkte överraska henne med att spela upp programmen åt henne.
Jag har försökt hitta programmen men tyvärr utan resultat.
Kanske ni har dom i ett arkiv?

Med vänlig hälsning

Marie-Helene Malmenby

Kommentarer

  • Hej
    Jag har letat i ett internt söksystem utan någon träff på programmet. I Svensk mediedatabas fann jag 16 program, men inget om just Frankrike.
    Kanske kan du få napp via vår butik?
    http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=2574
    Mvh