Era appar iPad

Hej.

När planerar ni att vidareutveckla era appar för iPad?

Det jag saknar mest är att skärmen inte vrider sig, utan jag måste lägga huvudet på sne när jag ska söka efter program etc. eller lyfta upp paddan.

Sedan kan ni även lägga in mer information på skärmen än vad som finns idag, ifall bilden vrider sig.

Mvh
Patrik

Kommentarer

  • Hej
    Tack. Du nämner flera aspekter som förstås är bra, och kan motivera en sådan vidareutveckling. Så som planeringen för Playappen nu ser ut för våren, och kanske också hösten, är det dock annan utveckling som prioriterats, med de knappa resurser vi har.
    Mvh