Enklare nedladdning

Hej
Är en radioföljetongsälskare men vill helst lyssna under mina promenader, alltså laddar jag ner alla vid ett tillfälle. Har inte hittat ett snabbt sätt att göra detta utan måste varje gång ta ett efter ett med påföljd att det är lätt att missa något och det är bökigt. Finns det en snabbfunktion om inte önskar jag en ”ladda ner alla” av en bok.
Med värme
Gunilla

Kommentarer

  • Hej Gunilla och förlåt att svaret dröjt!

    Vi har ingen liknande tjänst idag, däremot kan du markera många avsnitt av exempelvis Radioföljetongen för att sedan ladda ned i ett svep i andra appar än vår egen.

    Jag har framfört ditt önskemål till de kolleger som utvecklar Sveriges Radio Play.

    Tack för förslaget och trevlig helg!
    Annika Webbmaster
  • Hej,

    Jag efterfrågar samma funktionalitet som Gunilla, dvs att det skulle gå att ladda ner radioföljetongsavsnitt i en enda fil, förslagsvis .ZIP.

    Med vänlig hälsning,
  • Tack för detta förslag!

    Det är framfört till de kolleger som utvecklar nya funktioner.
    Annika Webbmaster