Engelskt månadsnamn i spelarvyn

Det står MAY istället för MAJ. Exempel: greklandskrisen och gyllene gryning "12 MAY KL 18.03"

Övrig text ger intrycket av att det är tänkt att vara på svenska.

Kommentarer

  • Hej
    Är det på webben eller i appen? Och i så fall iPhone eller Android?

    mvh
  • Ah, det är i Android-appen!
  • Tack för att du rapporterade in detta!

    Jag hör med app-utvecklarna om det går att rätta, för det borde ju vara konsekvent.
    Annika Webbmaster
  • Vi hade inte sett detta själva, för det uppstår om du har engelska satt som språk i telefonen (vilket du ska kunna ha, så något är fel). Förmodligen skulle finska som telefonenspråk ge "toukokuu" (eller en förkortning) ...

    Tack för att du rapporterade in detta!
    Annika Webbmaster