Gamla P3 program listas i appen

Hejsan. Jag saknar en funktion, där jag lätt kan hitta tidigare program från i dag på P3. Det går att hoppa tillbaka 3 timmar i spelaren Och det är bra, men inte alltid det räcker. Jag kan inte namnen på programmen jag gillar, utom vet bara när de sänds på dagen. Tyvärr hjälper det inte mycket, om jag ska använda sökfunktionen. Finns ju en sådan funktion för nyheterna, alltså ”Senaste nyhetssändningarna”, så en likadan funktion för resten av sändningarna. Typ en lista med sändningar på P3 under de senaste 24 timmarna, som länkar till sändningarna.
Annars en bra app jag använder mycket 😀
Med vänlig hälsning,
Henrik Voss

Kommentarer

  • Tack för förslaget!

    En tablå där du kan se vad som har sänts den senaste veckan finns i Android-appen, men saknas ännu i Iphone. Den kommer dit framöver, men jag vet inte när.

    Bra att du har sett hur du hittar tre timmar bakåt. För ännu tidigare innehåll kan du använda hemsidans tablå:
    P3:s tablå på vår hemsida

    Även om den fungerar bra på Iphone, känns det dock lite surt att be dig "leta utanför appen", för en så lyssnings-relaterad sak.

    I appen kan du söka efter alla P3-program (sök program i nederkanten och välj "hitta program via kanal - P3"). Om du vet på ett ungefär vad programserien heter, kan den listan vara till hjälp. Fast den skulle nog vara till större hjälp om vi rensar bort de program som inte längre sänds i P3 från listan, vilket jag ska tipsa "rätt kolleger" om. Jag hitter nämligen en hel del programserier som vi inte sänt sen 2018, och det gör ju att listningen inte fungerar som det är tänkt. (De program som tas bort från listan går att lyssna på och söka upp ändå.)
    Annika Webbmaster