En kort positiv nyhet vid varje heltimmessändning

I dessa tider av idel tråkiga nyheter både i radionyheterna och i tv-nyheterna skulle jag önska att några sekunder av heltimmesnyheterna avslutas med en positiv nyhet. Det skulle verkligen lyfta både sinnesstämning och arbetsglädje. Denna önskan har jag hört av många av mina bekanta.

Kommentarer

  • Hej Carina!
    Tack för förslaget! Jag ber någon från nyhetsredaktionen svara dig. Vi som jobbar med supporten här i detta forum svarar mest på tekniska frågor kring våra appar och webb.