Ekots podflöde brutet sedan tidigare idag

Hej.
Jag använder era podflöden för att prenumerera på olika program och sedan imorse fungerar inte Ekots flöde.
Länken jag använder är
http://api.sr.se/api/rss/pod/3795
och om man surfar dit och klickar på senaste avsnittet (just nu  6205746.mp3) så möts man av en 404 - page not found.

Andra flöden verkar ok, t ex kan jag surfa in på Spanarnas länk (http://api.sr.se/api/rss/pod/4007) och klicka på 6202247.mp3 som då laddas ned till mig.

MvH
/Anders

Kommentarer

  • Stort tack för att du så snabbt rapporterade in detta!

    Vi gjorde en förändring i koden igår eftermiddag och hade inte märkt att det därefter blev problem med program där vissa avsnitt poddas och andra inte gör det, som för Ekot och Morgonpasset.

    Din felanmälan fick oss att snabbare förstå det fel vi såg i våra loggar. Vi backade tillbaka till gamla koden igår kväll.

    Hör av dig om något poddflöde fortfarande ger fel! Det kan finnas cache-problem som gör att fel hänger kvar trots att vi åtgärdat dem hos oss, och ibland kan vi då hjälpa Itunes och andra aktörer att snabbare hämta rätt information.
    Annika Webbmaster