Ekot sänder direkt

Det kommer pop ups med "Ekot sänder direkt", extrssändningar när det är viktiga aktuella händelser. Om jag hinner klicka på pop upnotisen så kommer jag direkt in i söndningen. Men om der hinner försvinna så går det inte att hitta den inne i SR Play appen (iphone). När jag klickar på alternativ två högst upp, "extrasändningar" så kommer det upp några gamla sporthändelser bara.Hur hittar jag de pågående exta-ekona i appen? Mvh

Kommentarer

  • Hej
    Via direkt-fliken kan du nå alla kanaler där Ekot sänder direkt ligger en bit ner i listan.
    Den ligger alltså inte längre under extrasändningar - normalt. Något undantag kan dock förekomma.
    mvh

  • Tack! Då testar vi det nästa gång! :-)
  • Och om du går in just nu kan du backa i lyssningsvyn till presskonferensen strax efter 12.