Ekot

Varför måste hon låta så arg och nedlåtande? Känns obehagligt att lyssna på....

Kommentarer

  • Hej!

    Detta hamnade lite fel. Vi som svarar i supportforumet arbetar med att lösa tekniska problem med våra webbtjänster och appar.

    För den här typen av frågor är det bättre att kontakta antingen redaktionen direkt ekot@sverigesradio.se eller Lyssnarservice, lyssnarservice@sverigesradio.se
    Annika Webbmaster