Ekot funkar inte nedladdat på Play

Hej
Seglar i Söderhavet med skruttinternet. Laddar ner och lyssnar mkt på P1. Men på senare tid funkar inte ekot och ekonomiekot i nedladdat skick. iOS 11.4.1 iPad 7.
Studio 1, Klotet m fl fungerar utmärkt.

Niklas
www.hafsorkestern.se

Kommentarer

  • Hej!

    Det här behöver vi förstå! Får du något felmeddelande?

    Minns du ungefär när du först lade märke till problemet?
    Annika Webbmaster
  • Hej igen!

    Nu har våra app-utvecklare förstått var felet ligger:

    Om man trycker på play-knapparna i nedladdatskärmen funkar alla avsnitt hur bra som helst, men om man går in på avsnittet först och försöker trycka på play därinne försöker appen för vissa program, som Ekot, att göra ett anrop som inte går fram.
    Så tipset tills vi har fixat detta är att trycka direkt på Play-knappen när du är i vyn "Nedladdat". (Hör av dig om du behöver en tydligare beskrivning.)
    Tack för att du hjälpt oss att förstå detta fel!
    Annika Webbmaster
  • Hej igen!

    Detta fel är nu åtgärdat. Tack för att du bidrog till att vi förstod vad som var fel!
    Annika Webbmaster