Ekeroth vs SVT

SVT redovisat att man förlorat tvist i HD. Men man talar inte om hur mycket man fått betala i skadestånd/rättegångskostnader. Inte heller Ni i Medierna berör detta. Jag tycker det är förvånande!
Bo W Larsson
Göteborg

Kommentarer

  • Hej!

    Intressant fråga, men tyvärr är detta fel forum. Vi som svarar i supportforumet arbetar med att lösa tekniska problem med våra webbtjänster och appar.

    För innehållsfrågor är det bättre att kontakta antingen redaktionen direkt medierna@sverigesradio.se eller Lyssnarservice, lyssnarservice@sverigesradio.se

    Tack för att du bryr dig om vad vi säger i radio. Det uppskattas trots att det denna gång kom lite fel!
    Annika Webbmaster