Ej tillgängliga avsnitt

Hur tar man bort nedladdade avsnitt som är markerade under "Ej tillgängliga avsnitt"?

Kommentarer

  • Hej.

    På sidan med nedladdat innehåll kan du klicka på trepunktsmenyn överst i högra hörnet och sedan välja ta bort ej tillgängliga avsnitt.

    Jag bifogar några bilder på hur du kan gå tillväga. (Ser i efterhand att de bilderna är från Min lista och inte Nedladdat men funktionaliteten är densamma)

    Tack för att du rapporterar in problem på Kundo och hör gärna av dig igenom om du stöter på problem.

    / App-teamet