Ej spelat avsnitt markerat som spelat

Hej!

Har haft följande problem tidigare, men hittar inte "tråden" när jag vill återkoppla till tidigare anmält problem... Nu har avsnitt som jag laddat ner, men ännu inte lyssnat på, blivit markerade som "spelat". Har precis laddat ner och lyssnat på de senaste avsnitten av julkalendern. På avsnitten står det Nedladdat. När jag klickar på Play för att lyssna, kommer även Spelat upp bredvid Nedladdat. Detta trots att jag precis börjat lyssna på ett helt nytt avsnitt!

Dessutom: ibland rullar inte klockan, trots att själva programmet spelas. När jag pausar och tryck på play hoppar klockan fram till rätt tid. Även detta problem har jag anmält tidigare!

Jag har en Samsung S10 med appversion 20.10.2

Kommentarer

  • Tack!
    Problemen med att vissa avsnitt står som spelade, trots att de verkligen inte är det, inträffar med avsnitt i en viss grupp, där alla avsnitt i samma grupp set ut att vara spelade så snart ett avsnitt är det. Om felet är unikt för avsnitt som ingår i de Teman du kan nå från appens startsida (där just julkalendern finns som en grupp) eller om det kan uppstå även vid andra grupper, minns jag inte.

    Så ska det förstås inte vara. Jag tror att detta fel är löst bakom kulisserna sen en tid, men inte har kunnat nå ut till oss som använder appen, på grund av att det varit en flaskhals i release-processen. (Vi har haft en version av appen som väntat på godkännande från Google i flera veckor och innan den är godkänd, vilket skedde förra veckan, kan vi inte få ut fler förbättringar, så en massa saker har lagt sig på kö, och min överblick över vad som är löst och inte är sämre än någonsin!)

    Jag kollar upp detta, för om det inte redan är löst och "bara" väntar på att släppas till lyssnarna, måste vi förstås försöka lösa det!

    Jag kollar även hur det gått medbuggen du beskriver där klockan inte hänger med.
    Har haft följande problem tidigare, men hittar inte "tråden" när jag vill återkoppla till tidigare anmält problem...
    Den ena tråden ligger här:
    Programinformation uppdateras inte i realtid

    Tråden om att ospelade avsnitt har fel status hittar inte heller jag nu, men jag vet att felet är dokumenterat och skulle lösas.

    Tack för att du tog dig tid att rapportera in problemen!.
    Annika Webbmaster