Eget melodikryss

Hej!
Jag har för avsikt att göra ett eget melodikryss, men sidan fungerar inte. Är det ett tillfälligt fel eller har ni tagit bort den möjligheten. Jag har prövat från olika webbläsare.

Kommentarer

  • Oj, det låter som en fem år gammal funktion som hette Melodikryssfabriken!

    Den finns tyvärr inte kvar och jag ser över var vi länkar till den, och jag ber om ursäkt över att vi någonstans har missat att ta bort länkar dit! Jag ser över vår sajt och hoppas att jag kan radera de länkar som finns kvar, för att minska risken att andra blir vilseledda av gammal information.

    Minns du var du hittade en länk till sidan?

    Tack för att du skrev hit om problemet!
    Annika Webbmaster