Eftermiddag i P4 dalarna från början?

Hej. Hur gör jag för att lyssna på eftermiddag i P4 dalarna från början? Går bara att dra till 15.34 ej 15.04 då det står att programmet börjar??

Kommentarer

  • Hej Åsa!
    Det finns lite olika sätt. Ett är att du trycker på texten "Till start" i spelaren i utfällt läge. Ett annat är att du klickar direkt på den lilla tablån inne i spelaren (även det i utfällt läge).
  • Det här hjälpte mig också!
    Tack för bra svar Jesper
  • Så bra!

    Det är ju en av fördelarna med ett forum jämfört med t ex e-post. Det svar som hjälper en lyssnare kan ofta hjälpa andra med liknande frågor ...
    Annika Webbmaster