Efterlyssna program i P4 Radio Stockholm

Hej, Jag har för mig att man tidigare kunde lyssna på ett program i efterhand, men
jag hittar inte det. Kan ni tipsa hur man gör.

Kommentarer

  • Hej!

    Det enklaste tycker jag är att leta upp rätt dag i tablån för P4 Stockholm, och lyssna den vägen. På det viset når jag det som sänts i kanalen, oavsett om det är de lokala programmen, eller program som sänts över hela landet.

    Hör av dig om du behöver en tydligare beskrivning än så!
    Annika Webbmaster