Efterhandslyssning

Kan man välja ekonyheter o ekonominyheter som efterhandslyssning o höra dom i en följd utan att göra något val i appen efter att ha lyssnat på första alternativet. Bra om man kör bil.

Kommentarer

  • Hej
    Nej i Play-appen har vi inte den funktionen idag.
    Men på vår webbsajt kan man lösa det som du efterlyser, genom funktionen Min Lista.
    Välj, i mobilens webbläsare, aktuell ekosändning från http://sverigesradio.se/sida/avsnitt?programid=4540 genom att klicka på plustecknet vid Min Lista.
    Och motsvarande från Ekonomiekot http://sverigesradio.se/sida/avsnitt?programid=178
    Via menyn högst upp på sajten väljer du sedan Min lista och Spela alla ljud.
    Mvh

  • Hej igen och hoppas att det löser sig med Min lista i mobilens webbläsare!

    Angående problemet att aviseringen från vårt supportforum tolkades som skräppost, så är det problemet nu vidare-rapporterat till Kundo, företaget som utvecklar denna plattform. Jag tror inte att det är så vanligt att detta sker, men om det finns något de kan göra med hur aviseringen utformas som kan minska den risken, så är det förstås bra!
    Avisering från Kundo tolkas som skräppost

    Tack för att du hjälpte oss att se det problemet!
    Annika Webbmaster