Använd korrekta e-mailadresser

Det händer rätt ofta att man har anledning att kontakta den som skrivit en artikel. För att korrigera felaktighet eller lägga till information. Det blir då ganska fånigt när den angivna e-mailadressen inte är korrekt. Antingen bör adressen vara korrekt eller så skall där inte vara någon adress, felaktiga adresser är bara irriterande

Kommentarer

  • Hej
    Kan du ge ett exempel på ett ställe där den är felaktig?
  • Meddelandet levererades inte eftersom adressen filip.kotsamboukidis@sverigesradio.se inte hittades eller inte kan ta emot e-post
  • Hej
    Det är nog så att det är en person som har slutat på Sveriges Radio.

  • Den undertecknade artikeln var införd i förrgår. Ni har hög personalomsättning
  • Då är det väl någon annan anledning till varför det blivit fel.
    Hur som helst - det bästa är om du kontaktar redaktionen och meddelar dem om att det är fel.
    Deras adress finns längst ner på artikelns sida.