E-mail adress

Hej jag skulle vilja skicka e-mail direkt till programledare och bisittare i podden
Norsken,svensken o dansken, om nu detta funkar.
Min undran är därför om man helt enkelt kan använda förnamn.efternamn@sverigesradio.se?

Kommentarer

  • Hej Anders!

    För oss som är anställda på Sveriges Radio fungerar förnamn.efternamn@sverigesradio.se, men eftersom detta program görs av kollegerna på NRK har de medverkande ingen sådan sverigesradio.se-adress.

    Skriv till dem via lyssnarservice@sverigesradio.se

    Trevlig helg!
    Annika Webbmaster