Bokstäver upprepas (Melodikryssets hemsida)

Varje bokstäv jag skriver kommer upp även i nästa ruta oavsett vad jag skriver. Jag får hela tiden backa o sudda för att fylla i rätt bokstav.
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Oj, det låter jobbigt!

    Är det i appen för Android eller via denna sida i din webbläsare?
    Lös Melodikrysset

    Har du haft detta problem länge?
    Annika Webbmaster
  • Tack för snabbt svar! Det är via denna sida i min webläsare och det är sedan cirka 3 v sedan som problemet uppstod, har inte haft några problem tidigare. När jag fyller i en ny rad går det bra, men sedan repeteras samtliga bokstäver i följande rutor.
  • Tack för förtydligandet!

    Om andra krysslösare har fått samma problem, vill jag hjälpa dem att hitta hit, så jag lägger till att det gäller Melodikryssets hemsida i rubriken.

    Du kan testa att ladda hem vår app och lösa i den istället. Det gör du gratis här:
    Melodikrysset i P4 – Appar på Google Play

    Hoppas att den fungerar bättre!

    Samtidigt blir jag förstås nyfiken på varför bokstäverna repeteras på detta vis.

    Om jag söker på nätet så ser jag att andra har haft problem med att bokstäver dubbleras på Android. I några fall handlar det om problem med ett "externt tangentbord", som här:
    Galaxy Tab S4 Keyboard Double Registering Keystrokes

    Andra har samma problem på pekskärmen:
    Touchscreen Oversensitivity (like unwanted double taps)

    Har du inga problem på andra ställen än i Melodikrysset (till exempel när du skriver här i forumet)?
    Annika Webbmaster
  • Tack för hjälpen! Det fungerar utmärkt med appen.
    Bästa svaret
  • Så bra!

    Tack för att du berättade att det fungerar bättre.
    Annika Webbmaster