Dubbla notiser på iOS

Sedan en lägre tid tillbaka (1 år?) så får jag alla push-notiser jag bett om i iOS-appen två gånger - se bifogad bild för exempel. Jag har slagig på följande push-notiser i appen:

  • Viktigt meddelande till all...
  • Extrainsatt nyhetssändni...
  • Lokala nyhetshändelser (P4 Östergötland)
Och det blir dubbelt för alla tre, så vitt jag kan se. Jag kör iOS 11.1.4 (15G77) på en iPhone SE 64 GB (problemet går ända tillbaka till iOS 10) och appen är version 3285 (2018).

Kommentarer

  • iOS-appen Play har version 8.11.
  • Hej Magnus!
    Har du varit med i vår testgrupp och testat betaversioner av appen förut? Den råkar inte ligga kvar i någon mapp på telefonen?
  • Hej

    Nej, jag har inte varit beta-testare, och när jag söker på telefonen så får jag bara upp en träff för appen när jag söker efter "Play".

    Ska jag prova att ominstellera appen?
  • Testa gärna det så har vi lite mer att gå på!
    Hård omstart är också bra att göra. Håll in hemknapp och sidoknapp några sekunder så startar iphone om.
  • Efter ominstallation och omstart så ser det mycket bättre ut. Tack för hjälpen!

  • Bra att det funkar!