Döp om Appen i Apple från Play till SR play

Hej,
Jag föreslår att byta namn från Play till SR play som namn i Iphone. SR play förklarar bättre vad det är för app och gör det lättare att hitta appen när man söker efter den på sin iphone

Kommentarer

  • Hej Markus och förlåt att vi missat att svara!

    Visst fungerar det som du önskade numera? Strax efter att du kontaktade oss, genomförde vi nämligen en förändring.

    Appen heter fortfarande Sveriges Radio Play, men det går även att hitta den om du söker på SR Play (där vi tidigare hade det anonymare Play som alias).
    Annika Webbmaster
  • Hej Annika,
    Ja! Utmärkt!! Ni har gjort min morgonrutin lite enklar nu TACK!