Direktsändning i datorn funkar bara en kort stund

Varför kan jag inte lyssna på direktsändning via datorn? Ljudet försvinner ibland efter bara nån minut ibland efter en längre stund.

Kommentarer

  • Hej Kristina!
    Vi har ett problem med detta i Safari 9.1.3 och äldre på Mac. Är det den webbläsaren du använder?
    Annika Webbmaster
  • Hej Annika
    Nej jag använder inte Mac och inte Safari men en annan webbläsare hade poppat upp. Nu har jag fixat det och är tillbaka på Google Crome.

  • Ok! Fungerar våra kanaler som de ska i vanliga Chrome?

    Vet du viljen webbläsare det var som poppade upp? Liknade den Chrome, men hette Chromium, till exempel? Eller var det till exempel Edge som finns förinstallerat på nyare Windows-datorer?
    Annika Webbmaster
  • I Crome verkar det funka utmärkt.
    Ja du jag hamnade på msn-sida om det säger dig nåt. Det var den jag utgick ifrån när jag försökte lyssna på radion. Kan tänka mig att Bing är inblandat. Jag är inte särskilt teknisk så jag vet inte hur jag hamnade hos msn men nu försöker jag få bort den och bara använda Crome.
  • I så fall var det nog Edge (som i och för sig också bör fungera med vår teknik).

    Hör av dig om du får nya problem!

    Annika Webbmaster