Direktsändning eller inte?

Om man lyssnar på direktsändning och får in ett samtal på telefonen som ska besvaras så trycker  jag på headsets knappen för att svara. När samtalet är klart så startar radion igen men är inte längre live. Mycket förvillande och ställer till det med tidsangivelser. Förstår att ni infört en funktion för paus i direktsändning . Borde vara valbart. Jag vill inte ta upp tfn varje gång för att återgå till direktsändning.

Kommentarer

  • Hej Mats!
    Andra lyssnare, till exempel Johannes och Erik i denna tråd, tycker att detta är en stor förbättting: Bra att det nu går att spola tilbaka i direktsändning

    Och eftersom människor är olika, är det förstås bra om vår app är flexibel, så önskemålet om att kunna inaktivera denna inställning är ju ett väldigt bra förslag, som vi framför till app-teamet!

    Tack för att du vill hjälpa oss att bli bättre!

    Annika Webbmaster