Direktsändning

Har blivit lurad otaliga ggr då det i appen tydligen fortsätter med det msn lyssnat på innan. Nu missar kag nyheyer eftersom ni tillfälligt? Inte kör pm dem i uppspelningsmäjöighet
Ulf

Kommentarer

  • Hej Ulf och förlåt att svaret dröjt!

    Det stämmer att appen efter en paus fortsätter att spela där du senast slutade. Det ska finnas en knapp för att snabbt komma till direktsändningsläget igen.
    Annika Webbmaster