Det gäller musiken på webben. Textremsan stämmer inte!

Hej! Nu är det så där tokigt igen: att texten som visar vad det är för musikstycke som spelas på webben inte stämmer med den musik som spelas!
Det har varit så "ett tag" - men jag trodde det skulle rättas till av er. Eller märker ni inte detta själva?
Det är tråkigt när det inte funkar som det ska! Hälsningar Birgitta

Kommentarer

  • Hej Birgitta!

    Det kan vara lite olika problem här.

    Handlar det om att informationen är helt fel och du ser information som inte verkar passa med innehållet alls, eller är det mer "ur fas" så att du ser information om stycket du hörde innan (eller det som snart kommer)?

    Lyssnar du i FM eller lyssnar du med samma telefon eller app som du ser i låtlistan? Och vilken eller vilka kanaler gäller det?

    Hjälp mig att förstå problemet så kan vi förklara vad detta beror på - och vad vi gör för att lösa det.

    Tack för att du reagerar när det är fel!

    Annika Webbmaster
  • Ett under inträffade: samma dag som jag fått i väg mitt mejl så fungerade plötsligt textremsan som den ska!! (efter att ha krånglat ett par dar)

    Jag fattar ingenting - men det behöver jag ju inte heller göra! Det är bara att tacka och ta emot!

    Och tack för ditt svar! Birgitta