Det får fortfarande inte att casta till enheter som styrs via google home. Lösning? Hälsningar Lars

Kör min musik på Harman Kardon högtalare som castas genom Google home. Efter senaste uppdateringen av IOS får det inte längre att hitta chromcast under ”tillgängliga enheter” i SR-appen. Läste ett inlägg sedan september så problemet har funnits ett bra tag. Lösning på gång???

Kommentarer

  • Detta Ios 13-fel är löst med en version som vi har börjat släppa publikt, men som än så länge endast nått tio procent av de lyssnare som har automatiska uppdateringar. Om du går in i App Store och manuellt letar upp vår app ska det dock gå att uppdatera även om du inte tillhör "rätt tio procent".
    Sveriges Radio Play i App Store
    Annika Webbmaster