Design och funktionalitet på supporttjänsten

Efter att ha blivit hänvisad till denna sida blev jag positivt överraskad av hur sidan var utformad och hur den fungerade!

Enkelt att ställa frågor, problem, förslag och beröm. Att liknande inlägg visas per automatik är också ett stort plus.

Första intrycket var mycket bra och har svårt att hitta något som jag inte tycker om på förstasidan. Två tummar upp från mig 😃 !!

Kommentarer

  • Hej Dan!
    Det var kul att höra! den funkar bra tycker vi eftersom man ganska lätt kan hitta andras svar och även andras frågor. Kul att få lite respons på supportsidan! 😀
    Du är välkommen att skicka eventuella frågor till oss om något uppstår. Trevlig lyssning annars!

  • Annika Webbmaster
  • Görans fråga, samt Anders svar på densamma, har jag flyttat till en egen tråd:
    Poddflödet för Godmorgon världen är inte uppdaterat
    Annika Webbmaster
  • Håller inte med inläggen ovan.
    Tycker den nya webbsidan är riktigt dålig.
    Den tidigare var lätt att överblicka och söka i.
  • Hej Lars!

    Inlägget ovan handlar om själva det forum du skrev i, inte om vår hemsida som sådan.

    Om du väljer Nyheter i menyn, så kommer du till en sida som är mycket lik vår förra startsida.

    Den nyhetssida du då kommer till ser ut så här:

    Annika Webbmaster