Delay på sändningen

Hej.

Sitter o lyssnar på P4 Gävleborg via eran hemsida och får en delay på 10 min mot vad kl egentligen är. Nu vart det nyheterna kl 10:30 då kl är egentligen 10:40.

Inte ska det vara så överhuvudtaget

Kommentarer

  • Hej
    Så lång fördröjning borde du inte få. Står det 'direkt' i spelaren?

    mvh
  • De står direkt i spelaren på er hemsida , både tiden pch vad det var för något som sändes just då .

    Var därför jag reagera på tiden då jag kolla dels min telefon som går exakt efter operatören samt datorn som går exakt efter operatören för bredbandet
  • Hej Ove och förlåt att vi aldrig återkom.

    Har det varit fortsatta problem med detta?
    Annika Webbmaster