Inställning: olika datamängd wifi/mobilnät

Hej! I Spotify kan man välja datamängd/kvalitet på ljudet beroende på anslutning till wifi eller mobilnät. Man väljer ju då hög kvalitet på wifi och lite lägre kvalitet på mobilnät, för att spara data. Skulle gärna se denna funktion i SR appen!

Kommentarer

  • Tack, jag vet att vi har fått in detta förslag tidigare, och tar reda på var vi står i det.
    Annika Webbmaster
  • Förtydligande:
    Jag vet att vi tycker att det är ett bra förslag, men jag behöver ta reda på hur vi prioriterar det i förhållande till andra bra förslag och sådant vi måste förbättra.
    Annika Webbmaster