Datamängd i appen

Vill kunna lyssna med högsta möjliga kvalitet när jag har wifi (och laddar ned) och lägsta när jag använder min surfpott. Att skilja mellan ljudkvalitet för att jag lyssnar direkt eller i efterhand är helt ointressant.

Kommentarer

  • Hej
    Tack för förslag. Det har funnits med som ett önskemål redan tidigare, men hittills inte blivit verklighet, i konkurrens med andra utvecklingsbehov. Jag informerar projektledningen om din påstötning i ämnet.
    Mvh