Dålig kontrast iPhone låsskärm

Hej!
Spelaren har dålig kontrast i strecket som visar hur långt det är kvar av programmet. Det är svart och mörkgrått, vilket gör att jag måste ta på läsglasögonen för att se. Se bifogad bild. De små siffrorna är förstås också omöjliga att se för någon ålderssynt, och de blir inte i fetstil trots att jag gjort allmän fetstilsinställning i telefonen
Tack annars för en mycket bra app?

Kommentarer

  • Tack!

    Som många andra ljudappar,använde Sveriges Radio Play kontrollerna från appen Apple Music när du spelar från låsskärmen:
    Lyssna på musik och annat i appen Apple Music

    Kontrasten där har länge varit dålig, men jag tror att det tidigare funnits en liten "punkt" på tidslinjen, som har gjort det lite tydligare.

    Om du ändrar till mobilens mörka läge blir det en annan version av låsskärmens spelare som jag tycker är lite tydligare, men samtidigt påverkas ju alla appar och det uppstår säkert sämre kontrast någon annanstans, så det är inte ett helt bra tips.

    Tack för att du rapporterade in det. Jag hör med våra apputvecklare om det finns något vi själva kan göra för att styra utseendet på denna spelare!
    Annika Webbmaster