Dagens dikt podcast

Hej

Jag skriver till er för att jag inte längre får uppdateringar av Dagens dikt i iTunes podcastspelare. Jag har försökt med att uppdatera, starta om prenumerationen etc. utan resultat. Det senaste avsnittet jag kan se är från den 14 maj i år, men programmet har som bekant sänts i etern efter det. Varför uppdaterar ni inte längre programmet i iTunes?

Vänligen

Linus

Kommentarer

  • Hej
    Jag ska kolla med redaktionen varför de inte gör dem tillgängliga som poddar.

    Mvh