Dacapo

Hej. Jag undrar om jag fattat det rätt att det inte är något Dacapo förrän i januari? Mitt favoritprogram

Kommentarer

  • Hej
    Ja det stämmer.

    mvh
  • Om du har möjlighet att lyssna via en mobil, surfplatta eller dator, så kan du även höra äldre avsnitt av Da Capo som vi har sänt i webbkanalen P4 Plus:
    Avsnitt av Da Capo som sänts i P4 Plus de senaste 30 dagarna (10 stycken just nu)

    Hoppas att du har möjlighet att ta del av de avsnitten!
    Annika Webbmaster
  • Jag ser till att länka till de avsnitten från Da Capos hemsida.
    Annika Webbmaster
  • Jo det finns vissa äldre avsnitt på P4 Plus som sänts under år 2003 men i min SR App brukar det finnas åtminstone avsnitt som sänts de sista 3 månaderna men nu har ni tagit bort alla. Så nu kan jag inte lyssna på ex. avsnitt från oktober eller november. Vad beror det på?
  • Hej Magnus!

    Att det inte finns några avsnitt, beror helt enkelt på att programmet har haft ett längre sändningsuppehåll.

    Snart drar dock programmet igång igen! Nästa avsnitt sänds vid 20-tiden på juldagen, onsdag den 26 december:
    Nästa Da capo

    En trevlig julklapp 😀
    Annika Webbmaster