Da Capo Eldeman

Varför finns inga program att tillgå?
JD

Kommentarer

  • Hej!
    Programmen ligger ute under 30 dagar, och när du skrev till oss i lördags hade det gått mer än 30 agar sedan det senaste avsnittet, som P4 Plus sände den 17 december. Programmet har nämligen haft säsongsuppehåll.

    Trevligt nog drog dock en ny säsong igång igår, och det avsnittet ligger nu ute som det ska, se här:
    Da Capo - P4 Plus | Sveriges Radio

    Nya avsnitt kommer från och med nu varje söndag. Trevlig lyssning!
    Annika Webbmaster